عکاسان معروف جهان درباره‌ی اینستاگرام چه می‌گویند قسمت 7
نوشته شده توسط : آتلیه کودک
از هنگامی که کار اینستاگرام تحت عنوان رسانه‌ای متکی بر عکس آغاز شد , پرسش‌های مختلفی درخصوص ماهیت عکاسی در اینستاگرام و تأثیرگذاری این روش ارتباطی بر کلیت عکاسی مطرح شد . علی الخصوص بعد از آن‌که عکاسانی دارای شهرت و حرفه‌ای هم با کارکرد‌هایی متعدد در آن آغاز به عمل کردند . در این سمت , پرسش‌هایی را برای تنی چند از عکاسان مشهور و شناخته‌شده‌ که در اینستاگرام هم اکانت کاربری دارا هستند , ارسال کردیم تا بینش این عکاسان را در خصوص اینستاگرام و تاثیرات آن بر عکاسی جویا شویم . درپی , ابتدا پرسش‌هایی را تماشا میکنید که به طور مشترک برای این عکاسان نبی شده و بعداز آن , پاسخ‌های عکاسان را در‌این بخش و بخش‌های آینده , فارغ از ترتیب خاصی در درج اسامی , میتوانید بخوانید . ( بخش اولیه و دوم ) قابل ذکر است پرسش‌ها آخرها خردادماه ۱۳۹۷ برای عکاسان پیامبر شده و تصاویر و داده ها حاضر مرتبط با بازه‌ی هنگامی فوق است .
پرسش‌ها :
۱ . احتمال دارد حیث شمارا در باب اینستاگرام تحت عنوان رسانه‌‌ای برای به اشتراک‌گذاری عکس بدانیم؟
۲ . از بینش شما اینستاگرام در عکاسی معاصر چه نقشی ایفا می‌کند؟
۳ . شما برای چه مقاصدی در اینستاگرام , عکس به اشتراک می‌گذارید؟
۴ . راجع به اشخاصی که آوازه و هم‌چنین رویکرد خویش در عکاسی را از روش به اشتراک گذاشتن تصاویر در اینستاگرام پیدا می کنند چه نظری دارید؟آتلیه عکاسی
جیمز کیسبیِر
اکانت کاربری : jamescasebere
تعداد دنبال‌کننده در اینستاگرام : ۷ هزار نفر
میانگین حدودی تعداد لایک در هر پست : ۳۰۰ لایک
پاسخ‌ها :
۱ . به نظرم اینستاگرام خط مش دوچندان نیکی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌های استودیویی غیرقانونی از مدل‌هایی است که در اکنون کار‌ کردن بر روی آنها هستم و باعث می شود مخاطب در زمینه‌ی روند کاری‌ام اطلاع کسب نماید . اینجانب تصاویری از هنر و معماری را به اشتراک میگذارم که آن‌ها‌را دوست دارم یا این که این که از آنها در کارم تأثیر پذیرفته ‌باشم . همینطور علاقه‌مندم بدانم که بقیه‌ی هنرمندان و اشخاصی که در هنر یا این که دیگر رشته‌های دارای ربط سرگرم کارند , بر روی چه چیز‌هایی عمل مینمایند , در عکس العمل به چه چیز‌های عمل میکنند و به چه موضوعاتی می‌اندیشند .سالن تولد 
۲ . اینستاگرام راهی است که اینجانب از آن برای به اشتراک گذاشتن آثارم سود میبرم , ولی عکسی که در اینستاگرام قرار می ‌دهم , کم کم تصویر نهایی‌ای ‌است که آن را یکی آثارم بدانم . این رسانه میتواند تحت عنوان رسانه‌ای خوب برای آزمودن ایده‌ها برای عکس‌ها , یافت کردن الهام‌هایی برای تصاویر و… به عمل رود .
۳ . اینستاگرام مهم ترین رسانه‌ی اجتماعیِ اینجانب برای رابطه برقرار کردن با کسانی است که آثارم را دنبال مینمایند . این رسانه فراوان متمرکز بر رابطه چهره ای است و از این حیث برای اشتراک‌گذاری تصاویر و رابطه برقرار کردن با کسانی که می خواهند اثرها در اکنون ایجاد و معاش روزمره‌ی هنرمندان را ببینند , مضاعف مطلوب است . هم‌چنین این رسانه , راهی خوب برای رابطه برقرار کردن با هنرگردانان , مدیریت موزه‌ها , هنرمندان و دوستانی است که دیدگاه‌های تصویریِشان را از روش اینستاگرام به اشتراک میگذارند .

منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: